Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

OK

naše nejlepší ponuka

naše cena 169 990 Kč
naše cena 173 990 Kč
naše cena 296 865 Kč

22. 08. 2018

5 důvodů, proč byste měli své cvičení přesunout do vody

 

 

Cvičení ve vodě - aquafitness podporuje kardiovaskulární systém, sílu nebo odolnost a zároveň neškodí vašim kloubům. Zatímco máme tendenci si myslet, že cvičení ve vodě je jen pro seniory, je důležité si uvědomit, že tento typ cvičení přináší lidem množství výhod, a to všem věkovým kategoriím, a pro různé náročnosti cvičení, a dokonce i těm, kteří hledají skutečně náročný trénink!

Podívejme se nyní společně na 5 benefitů, které vám cvičení ve vodě poskytuje.

1. PEVNOST

Vzhledem k tomu, že voda proudí ve vícero směrech, odpor vody v bazénu může být 4-42krát větší než odpor vzduchu, čímž je zabezpečeno, že svaly vašeho těla získají náročný trénink. Studie, která se ukončila v roce 2007 zjistila, že po 12 týdnech pravidelné vodní aerobní aktivity účastníci dosáhli významných zisků v síle, pružnosti a agilitě.

2. FLEXIBILITA

Tělo je během cvičení ve vodě vystaveno jejímu odporu, což vyžaduje pohyb v různých směrech při přizpůsobování se tlaku a vztlaku vody - klouby přirozeně zvyšují rozsah pohybu. Studia uskutečněná v roce 2013 zjistila výrazné zvýšení flexibility po podrobení skupiny starších dospělých lidí aerobní terapii v bazénu.

3. ŠETŘÍ KLOUBY, SVALY, ŠLACHY

Voda podporuje 90 % tělesné hmotnosti, a tak jsou nárazy nižší a flexibilita vyšší - například osoba, která váží 100 kg, váží ve vodě jen 10 kg. Voda působí jako polštář pro nosné klouby, a tak se snižuje ve svalech, šlachách a vazech. Výsledkem je, že tréninky ve vodě mají malý vliv na pohybový aparát a můžou výrazně snížit jeho namáhání nebo riziko zranění, které je společné pro většinu cvičení na suchu.

4. SPALOVÁNÍ KALORIÍ

Kombinace silových a kardio tréninků spolu s odporem vody zajišťuje, že se vašemu tělu dostane úplného tréninku. V závislosti od činnosti srdce, zařízení odporu, hmotnosti, teploty vody, objemu a vztlaku spálíte 350-500 kalorií za hodinu cvičení ve vodě.

5. REDUKUJE KREVNÍ TLAK

Rezistence se nevyskytuje jen ve vztahu k vodě, která pomáhá svalům pracovat. Ve skutečnosti taktéž tlak vody ovlivňuje krev a umožňuje krevnímu oběhu účinněji cirkulovat po celém těle, účinně snižuje krevní tlak a z dlouhodobého hlediska snižuje tepovou frekvenci těla v klidu. Tato výhoda znamená, že vaše srdce si zachovává svojí produktivitu, přičemž zároveň pociťuje méně napětí.

V případě jakýchkoliv otázek nás kontaktujte na info@virivky-swimspa.sk nebo na 0908 722 270!